sâmbătă, 5 septembrie 2009

Pentru cei interesaţi, recomandăm Festivalul "Steaua Carpaţilor"

FESTIVALUL INTERNATIONAL PENTRU COPII SI TINERET
„STEAUA CARPATILOR”


EDITIA I - BRASOV - ROMANIA

14 - 20 Decembrie 2009


ORGANIZATORI: HOTEL „CASA MURESAN”

IN PARTENERIAT CU :
FUNDATIA „INGERASUL MEU”
CENTRUL CULTURAL „REDUTA”
SUB INALTUL PATRONAJ AL : CONSILIULUI JUDETEAN BRASOV

ARGUMENT

Festivalul „Steaua Carpatilor” constituie un eveniment complex cultural si artistic ale carui deziderate depasesc, prin amploare si inedit, sfera reprezentatiilor artistice proprii festivalurilor muzicale obisnuite. Este simultan un concurs si o vacanta.
Pe langa clasicele probe de interpretare pop, concursul include sectiuni instrumentale, dans si folclor. Asadar, nu este doar un concurs de muzica usoara, este o adevarata sarbatoare a muzicii.
Desfasurandu-se timp de aproape o saptamana, cat mai ales datorita amplasarii evenimentului intr-o regiune cu un patrimoniu turistic imens – cea a Brasovului – componenta recreativa devine un scop in sine, complementar (si nu anex) concursului propriu-zis, atat pentru concurenti (copii si adolescenti) cat si pentru insotitorii acestora (familie, profesori, prieteni).
Astfel, „Steaua Carpatilor” isi propune sa introduca un concept nou in lumea festivalurilor pentru copii si tineret din Romania, si anume, cel de „turism muzical”; o idee in care coexista neconflictual competitia, prietenia, profesionalismul si distractia.

SCOPUL FESTIVALULUI

Oportunitatea participantilor de a demonstra abilitati artistice, caracteristici ale culturilor din tarile de provenienta
Familiarizarea copiilor si tinerilor talentati de diferite nationalitati cu traditiile culturale romanesti, stimularea si dezvoltarea creativitatii copiilor si tinerilor precum si consolidarea relatiilor de prietenie dintre acestia.

LOCUL DE DESFASURARE

Hotel „Casa Muresan” - situat in Brasov, Str.Nicopole Nr.54 intr-o zona linistita, la 5 minute fata de centrul istoric al Brasovului.

Centrul Cultural „Reduta” - institutie culturala de prestigiu situata in centrul istoric al Brasovului.

CERINTE PENTRU PARTICIPANTI
Candidatii vor trimite pâna în data de 01.10.2009 data postei, Dosarul de preselectie, care trebuie sa contina :
textele pieselor, redactate în format Word, marimea 12, imprimate pe coala A4 (tehnoredactate)
copia xerox a certificatului de nastere sau a cartii de identitate-dupa caz
fisa de preselectie completata integral, care poate fi gasita in sectiunea Inscriere in festival din acest site
doua piese înregistrate, care nu trebuie sa depaseasca 3’40”
suportul muzical trebuie sa fie în format audio mp3, iar in cazul in care trimiterea dosarului se face prin posta sau curierat, acesta trebuie sa fie inregistrat pe CD.
fotografie color, în prim plan ( fotografia sa fie în format electronic, foarte clara si recenta ! )
copie dupa dovada achitarii integrale a taxei de participare strict pentru concurs sau copie dupa dovada achitarii a 50% din pachetul festivalului, care poate fi gasit la sectiunea Inscriere in festival
Numele concurentilor vor fi afisate pe site-ul festivalului pana la data de 10.10.2009 la sectiunea Concurenti.
Dosarul de preselectie se poate trimite in format electronic pe adresa steauacarpatilor@yahoo.com sau prin posta sau curierat la OP 31, CP 52, Sector 2 Bucuresti, Romania, recomandat cu confirmare de primire.

REGULAMENT

1. Sectiunea „SOLISTI” (muzica pop)
a. Categoria de varsta 7 – 9 ani - doua piese la alegere.
b. Categoria de varsta 10 – 12 ani - doua piese la alegere.
c. Categoria de varsta 13 – 15 ani - o piesa la alegere si un hit international.
d. Categoria de varsta 16 – 20 ani - o piesa la alegere si un hit international.

2. Sectiunea „GRUPURI”
a. Duet, trio, cvartet, etc. - doua piese la alegere (muzica pop)

3. Muzica populara vocala
a. Solisti - doua piese la alegere.
b. Grupuri - doua piese din folclorul tarii de provenienta.
c. Muzica populara instrumentala - doua piese.

Durata pieselor va fi de 3 minute si 30 de secunde.

4. Muzica instrumentala culta - doua miniaturi

1. Sectiunea „Dansuri”
a. Dans modern - un dans.
b. Dansuri folclorice - un dans din tara de provenienta.


Intrarea in concurs se va face in ordine alfabetica.

PREMIILE CONCURSULUI

Concursul va fi dotat cu premii exceptionale. Se acorda: Trofeul „Steaua Carpatilor” , in valoare de 1.000 de euro.

COSTURI PENTRU PARTICIPANTII LA FESTIVAL

Pachet 6 nopti

70 € / zi - un adult +un copil (participant) in camera dubla
90 € / zi - doi adulti +un copil (participant) in camera tripla
30 € / zi / copil (participant) in camera de 3 sau 4 locuri

Cuprinde:
cazare, confort 3 stele
mic dejun, prinz si cina
excursie castel Bran - Dracula
acces concurs si gala-(taxa de participare inclusa in pachet)
acces complex agrement „Paradisul Acvatic” – piscina,sauna, tobogane
cina festiva
festival party

Pachet 4 nopti

70 € / zi - un adult +un copil (participant) in camera dubla
90 € / zi - doi adulti +un copil (participant) in camera tripla
30 € / zi / copil (participant) in camera de 3 sau 4 locuri

Cuprinde:
cazare, confort 3 stele
mic dejun, prinz si cina
acces concurs si gala-(taxa de participare inclusa in pachet)
acces complex agrement „Paradisul Acvatic” – piscina,sauna, tobogane
cina festiva
festival party

Rezervarile pentru pachetele mai sus mentionate se comfirma in urma achitarii unui avans de 50% intr-unul din conturile de mai jos pana la data de 20.10.2009:
RON - Cod IBAN: RO74RZBR0000060011924144 Raiffeisen Bank Brasov EURO - Cod IBAN: RO63RZBR0000060011924148 Cod Swift RZBRROBUUSD - Cod IBAN: RO95RZBR0000060011924154 Cod Swift RZBRROBU


Cei care doresc sa participe numai la concurs au posibilitatea sa o faca contra cost achitand o taxa in valoare de :
· 30 € -solo
· 50 € - duet
· 60 € - trio
· 70 € -grupuri

De asemenea cei care doresc sa participe la activitatile extra ale festivalului (excursie la Bran, Paradisul Acvatic, cina festival) vor achita sumele afisate mai jos :

· Excursie la Bran – „Castelul Dracula” (transport contra cost si intrare castel)
· Paradisul acvatic: 12 € / persoana
· Cina festiva : 20 € / persoana - adult 15 € / persoana - copil

Taxa de participare la festivalul „STEAUA CARPATILOR” se va depune intr-unul din conturile urmatoare, pana la data de 20.10.2009:
RON - Cod IBAN: RO74RZBR0000060011924144 Raiffeisen Bank Brasov
EURO - Cod IBAN: RO63RZBR0000060011924148
Cod Swift RZBRROBUUSD - Cod IBAN: RO95RZBR0000060011924154 Cod Swift RZBRROBU

Mentiuni:

· Pretul transportului pana la unitatea hoteliera nu este inclus in pachet.
· Eventualele solicitari vor fi onorate contra cost ( ex. transfer aeroport ).

JURIUL FESTIVALULUI

Juriul festivalului va fi alcatuit din personalitati artistice de mare prestigiu national si international.

PROGRAMUL FESTIVALULUI

14 Decembrie
· Sosirea si cazarea delegatiilor
· Inmanarea mapelor cu programul de participare
· Cina

15 Decembrie
· Mic dejun
· Conferinta de presa – TV, Radio si Presa scrisa
· Excursie la Castelul Bran – „Castelul lui Dracula” si shopping ( pranzul la pachet )
· Cina - cunoasterea si prezentarea participantiilor - socializarea acestora
· Distribuirea materialelor promotionale

16 Decembrie - Prima zi de concurs :
· Mic dejun, repetitii, intrarea in concurs
· Pranz, repetitii, intrarea in concurs
· Cina, festival party Hotel Casa Muresan
· Repetitiile si desfasurarea concursului vor avea loc la centrul cultural „ REDUTA’’

17 Decembrie - A doua zi de concurs
· Mic dejun, repetitii, intrarea in concurs
· Pranz, repetitii, intrarea in concurs
· Cina, festival party Hotel Casa Muresan
· Repetitiile si desfasurarea concursului vor avea loc la centrul cultural „ REDUTA’’

18 Decembrie
· Mic dejun
· Pranz
· Cina
· Divertisment la complex agrement „Paradisul Acvatic” – ( piscina, sauna, tobogane )

19 Decembrie
· Mic dejun
· Program liber / shopping
· Pranz
· Gala Laureatilor – Centrul Cultural „Reduta”
· Cina festiva – After Party (oferita din partea organizatorilor)

20 Decembrie:
· Mic dejun
· Plecarea delegatiilor

PROMOVAREA FESTIVALULUI

· Promovare presa scrisa
· Promovare media: televiziune si radio local (MIX TV si MIX 2 TV)
· Promovare on-line

SPONSORI

· Paradisul Acvatic
· Centrul Cultural „Reduta”
· Fundatia „Ingerasul Meu”
· Zile si Nopti
· 24-FUN
· Harta Brasov
· Aqua TPH



AVANTAJELE PARTENERILOR- SPONSORILOR


· Participarea la un eveniment cultural- artistic international
· Prezentarea logo-ului in spoturi de televiziune
· Prezentarea logo-ului in spoturi radio
· Machete cu prezentare logo in presa scrisa
· Machete cu prezentare logo in reviste de specialitate
· Promovare On line –pe site-urile partenerilor
· Expunere rollup-uri, bannere,afise in zona de desfasurare a evenimentului
· Comunicate de presa
· Conferinta de presa
· Sponsori vor beneficia de o zona alocata pentru expunerea materialelor promotionale si a produselor

ORGANIZATORI

· Director festival: Adrian Muresan
· Director executiv: Marian Muresan
· Director artistic si coordonator festival: Mihai Vanica – membru al Uniunii Compozitorilor si Muzicologilor din Romania
· Consilier artistic si director al Centrului Cultural „Reduta”: Cisar Marius – actor
· Consilier artistic: Mircea Dragan - membru al Uniunii Compozitorilor si Muzicologilor din Romania
· Regizor artistic: Corina Ionescu
· Director administrativ: Laura Muresan
· Asistent coordonator: Andreas
· Echipa redactionala: Traian Damian si Monica Damian


CONTACT


Director festival: Adrian Muresan: tel. 0040/744329310
Director artistic si coordonator festival: Mihai Vanica: tel. 0040/722307722
E-mail:
steauacarpatilor@yahoo.com
Site :
http://www.steauacarpatilor.ro/ and http://www.casamuresan.ro/
Tel/fax : 0040/268417788

Un comentariu: