luni, 31 august 2009

Şcoala Micilor Vedete din nou în "Misiune Posibilă"











































"Misiunea" de fiecare săptămână este emisiunea pe care de mai bine de doi ani şi jumătate ne-o asumăm la Columna Tv. O misiune plăcută şi - după reacţiile telefonice şi de pe stradă - foarte urmărită de publicul telespectator. Dovadă stă şi faptul că de la o săptămână la alta ne facem noi şi noi prieteni. Astfel, săptămâna aceasta, studioul s-a făcut mai...blond cu trei surioare şi o verişoară. Sosite toate din Văcăreşti, micuţele au dat o notă de prospeţime "găştii" noastre. În rest, aproape toţi victorioşii şi puţini elevi de la Şcoala Micilor Vedete (plecaţi, probabil în vacanţă). Am marcat cum se cuvine ziua Ralucăi ( a împlinit 4 primăveri şi îi spunem încă o dată un sincer La mulţi ani!). Viviana şi frăţiorul ei (micul luptător de sumo) au fost, de asemenea, prezenţi în această ediţie. Am povestit cum a fost la mare, am cântat, am recitat, am dansat şi ne-am distrat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu